سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----51088---
بازدید امروز: ----3-----
بازدید دیروز: ----1-----
زندگی سبز

 

صنم
یکشنبه 87/6/17 ساعت 12:55 عصر

time is very slow for those who wait

very fast for those who are scared

very long for those who lament

very short for those who celebrate

But

for those who love time is eternity

william shakespear

گذشت زمان، برای آنان که در انتظارند بسیار کند‍‍؛

برای آنان که می هراسند بسیار تند؛

برای کسانی که زانوی غم به بغل می گیرند بسیار طولانی؛

وبرای کسانی که سرخوشند بسیار کوتاه است؛

اما

برای کسانی که عشق می ورزند آغاز و پایانی نیست،

و زمان تا ابدیت جاریست...

ویلیام شکیپیر

 

 


    نظر شما رو هم میبینیم ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • گردو بازی
    سه گاو
    کی گوشاش سنگینه؟!!!
    عشق و دیگر هیچ

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • لینک دوستان من

  • لوگوی دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •